02 september 2011

Sömn?

Bjussar på en härlig bild på vår dans-tjej! Hon har lärt sig dansa
och sitter och gör det mesta tiden nu. Hon lärde sig också att vinka
idag, samtidigt som hon säger "eeeehhhj". Ni anar säkert min
förvåning när detta inte händer bara en, två eller tre gånger.
Utan flera gånger!! Är det en tillfällighet?

Ni anar säkert att när jag springer för att hämta kameran och ska
filma, då tittar hon på mig, ler, slår ihop händerna och dansar
lite. Inget "eehhhhj"... Detta är ett inlägg utan ironi och skämt!
Faktiskt!

Nu borde jag sova! Kl är 2.41, ingen bra tid för en småbarnsmamma
att vara vaken. Nu ska jag somna, tätt intill min dans och vink-tjej.
( hon drömmer att hon dansar märket jag!)

Natti!

5 kommentarer:

  1. Tror minsann att hon brås på mamma.... eller är månne pappa en danskille =)))
    puss o kram

    SvaraRadera
  2. Haha nej hennes pappa är ingen danskille, inte direkt! Kanske i smyg. Hon brås nog på sin mamma!

    Puss och kram!

    Ska vi fika nästa vecka?

    SvaraRadera
  3. Fikar gärna med er nån dag!
    Vi hörs på tele och bestämmer.
    Ha en fin helg och hälsa pördey och pussa lilla sötnosen (Nea då alltså *hehe*)
    puss o kram

    SvaraRadera
  4. Haha där räddade du dig bra Hosianna!!

    SvaraRadera
  5. Sötaste Nea! hon ser så himla go ut på alla bilder. Jag kommer ner till er stad på torsdag :D Så då borde vi ses nån dag! Kram

    SvaraRadera