17 september 2011

Kontraster.

Detta är min fina vän Anita. Som just nu befinner sig på andra sidan stora havet. I USA, LA för tillfället. För ett par år sedan var det hon och jag som gjorde krogen m y c k e t, l ä n g e, och så lite till! Här är ett utdrag om hur det kunde se ut. (Du kommer nog få scrolla upp på sidan).

Man får ta tillfället i akt och chatta lite när man, som nu, råkar vara online på Facebook samtidigt.

Såhär kan det se ut: (Lägg särskilt märke till det rödmarkerade, om det nu skulle gå dig förbi)

    • Hey babe
    • Har du det helt fantastiskt?
  • Anita Gustafsson
    för 29 minuter sedan
    Anita
    • Heeeeej!!:) Ja jag har det helt underbart! Det är helt otroligt här. Hur mår du och familjen?!
  • Josefine Sennerhall
    för 28 minuter sedan
    Josefine Sennerhall
    • Vi mår toppen! Är lite förkylda, men det börjar gå över nu'Vad gör ni?
  • Anita Gustafsson
    för 24 minuter sedan
    Anita
    • A vad bra, förkyld är inget vidare kul att va:/
      Vi har precis ätit så nu ligger vi och jäser på vårt hostel i Hollywood. Ikväll ska vi åka limousin till en nattklubb med gratis drinkar m.m. Så jag hoppas på en grym kväll:)
  • Josefine Sennerhall
    för 21 minuter sedan
    Josefine Sennerhall
    • Fy fan vad trist!! Du må vara avundsjuk på mig som ska upp senast 7.30 imorgon. För vi har arbetsdag med bostadsrättsföreningen på gården (typ 10 st pensionärer och vår lilla familj har anmält sig). Vi åker inte limmo dit, vi kan gå (helt ok, man behöver ju motion)
      sen blir det gratis grillkorv och kaffe i slutet av dagen! Så jag hoppas på en grym dag!
  • Anita Gustafsson
    för 17 minuter sedan
    Anita
    • Haahaha! Ja lite avis blir jag allt! Fyfan, hade gärna suttit bredvid pensionärer som tappar sina hörapparater i kaffet. Och gratis grillkorv! Det är inte varje dag man får va med om det!

      Josefine Sennerhall
      för 23 minuter sedan
      Josefine Sennerhall
      • Ja. Men jag säger till nästa gång! Så ska du få vara med!


      Man kan minst sagt säga att det är tydliga kontraster!!!!!! Jag kan verkligen inte låta bli att skratta!

      Men missuppfatta mig rätt. Jag skulle inte för allt i världen byta bort det jag har nu. För i rummet mitt emot ligger min ljuvliga dotter och snusar så sött och bredvid mig har jag den mest fantastiska människan jag någonsin träffat! Det är inte mycket som slår det. Ingenting faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar