05 september 2011

En fråga bara.

Sedan Nea föddes har jag kanske fått höra fem gånger att hon är lik mig. 5555 gånger- att hon är lik Niclas. Men så tog Niclas denna bilden på babysimmet i söndags och jag måste fråga; börjar hon inte bli mer lik mig nu??

Inte det att det är så värst jobbigt att hon är lik Niclas, jag älskar ju honom och tycker att han är rätt så söt! Och Nea kommer ju alltid vara det sötaste på denna jord. Men, jag är ju mamma och hade rätt så himla jävla ont ett tag. Kan hon inte likna mig bara lite då?

Nu ska jag krypa ner och läsa en ny kokbok, (present till Niclas från mig, en liten överraskning bara sådär! Sånt älskar jag!). Jag är på jakt efter enkla, snabba "vardagrecept"... Har ni några tips? Eller kanske själva vill ha tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar