07 september 2011

Härlig Jossantid.

Här är "åbäket", för 50 :- (vad billigt!). Den spelar klassisk musik, skogsljud och andra små truddelutter. Lampan ändrar färg och djuren snurrar runt, lugnt och trevligt. Egentligen är nog Nea lite för "gammal" för den, hon blir liksom inte så lugn till den..Utan vill mer dansa!

Jag är nyligen hemkommen från en fika med Elin och Sandra. Shit vad härligt det är att ibland smita undan från kvällen hemma och bara vara med vänner.  Hur mycket jag än älskar min familj och att vara mamma är det rätt skönt att, ibland, komma iväg för att vara bara Jossan.

Hem kommer jag till en mammig unge (hört talas om "åtta- månaders fasen? Separationsångest!) och en trött karl. Himla tur att jag var tankad med skön energi, nu har jag myst med Nea och ska fortsätta att mysa med Niclas en sväng innan natten! (Borta bra men hemma bäst, stämmer!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar