03 september 2011

My gooooood!

Alltså det är inte det lättaste att hitta kläder till sig själv! Jag är nyss hemkommen från stan, min ambition var hög! Min ambition var att shoppa loss, riktigt ordentligt! EN klänning hittade jag... Till mig.

Till Nea? Ååhh jo! Jag fyndade, en ny musikmobil (bild kommer, åbäket kostade 50:-!), en leksak, ny kappa (nya knappar behövs!) nya pyjamaser, jeans, massa massa fina tröjor ( alla kläder second hand, jag gillar ju verkligen det med andra hand, oftast) och två mindre inredningsprylar (till hela familjen såklart!)

Jag vet inte vad som hänt? Jag var liksom B R A på att shoppa innan. Men nu, motivationen infann sig liksom inte. Jag som hade sett fram mot detta hela veckan. Gå själv på stan, kunna prova hur länge och hur mycket jag ville.

Jag ska ändå visa er klänningen sen. För den var ett riktigt kap!* grrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar