25 september 2011

Hemma

Hemma!! Jag längtade inte alls hem idag när vi vaknade. Jag längtade inte alls hem när vi åkte till ett fantastiskt café för att äta frukost, inte heller när vi träffade Niclas bror, när vi åkte hem för att packa, när vi sa hejdå till Charlie (då kände vi oss redan hemma!) och absolut inte när vi satte oss på flyget (som gick galant både upp och ner).

Det är rätt jobbigt att sluta sin semester när man inte ens hunnit längta hem. Känns liksom väldigt omotiverat att vakna upp imorgon och inte äta frukost med Petra och Charlie.

Men nu är vi hemma och har ätit frukt och druckit thé. Jag väntar på att tvätten ska bli klar (ja jag orkar inte dra igång med hur mycket som helst imorgon), sen ska jag krypa ner i min nybäddade säng. Hemma... Det är fan rätt härligt ändå!

Bilder kommer!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar