31 augusti 2011

Godmorgon, godmiddag, godkväll!

Hej hej!

Vi har en febertjej här hemma! En som inte riktigt kommer till ro att sova och det, i sin tur, brukar ju innebära att föräldrarna inte heller varken roar sig eller sover.

Det känns som att jag inte vet om det är morgon, middag eller kväll! Man sover liksom när man kan, när Nea lyckas somna... För oj oj vad varm hon är. Och att somna är svårt, trots alvedon.

Ni ser ju hur pigg jag är där bakom kaffekoppen!
Igår gjorde jag en väldigt ambitiös lista över vad som behövdes göras idag. Jag har lyckats bocka av en sak och sitter fortfarande i nattlinne och mysbyxor. Men nu är vi på väg ut!

Jag har höstshopping-sug. Och suktar, efter två dagar inomhus, efter den friska härliga höstluften!

2 kommentarer:

  1. Det är aldrig kul med sjuka barn! Och jag känner igen det där att man sover när ens älskling sover... Ibland så är man ju så trött så man nästan somnar innan ;)

    SvaraRadera
  2. Hej själv! Kommer hänga här inne hos dig med!!

    Filmen var bra och nu fick jag mersmak på bio ;) Blir väl så när man varit hemma för länge med barn...

    God natt och sov gott!!

    Kram

    SvaraRadera