20 augusti 2012

oj oj oj

Jag hittar, som vanligt, inte kamerasladde. Därav alla
mobilbilder. Letar för fullt! Har massa jag vill
att ni ska få se!
... Haha jag skrattar åt mig själv lite när jag tänker att jag borde blogga mer. Jag vill givetvis, men jag har inte tid. Och helt ärligt - inte mycket ork. Det tar på krafterna att ligga i startgroparna med företag, två småttisar, inskolningar, möten och allt vad det nu är. Men det är så himla roligt - verkligen! Och vi har så mycket roliga planer och saker på gång så jag blir alldeles till mig!

Jag oroar mig, eller det är fel ord... Jag är lite nervös inför Niclas jobbstart som är snart. Wow... Hur kommer detta gå? Jag har väl nämnt Neas förtrots innan? Har jag kanske missat att nämna deras syskonsynk? När den ena skriker börjar den andra, eller när den ena ska sova vaknar den andra precis fem minuter innan... Haha jag vet inte hur många gånger jag och Niclas skrattat när vi är som mest stressade. För lite komiskt är det ju faktiskt... Eller hur?! Jaja, vi får väl se hur komiskt jag tycker det är om ett par veckor;)

Annars går det faktiskt bra! Nea gillar sin lillasyster, det är även ömsesidigt, (det är ju många som fråga om reaktioner) och hon gillar dagis. Men man får inte glömma att hon bara är 19 månader och det vore konstigt om man inte får någon slags reaktion på alla förändringar som uppstått! Men hon är så tapper och klok min lilla plutta. Faktiskt en av de mest smarta, inovativa, härliga, roliga, fantastiska människa jag någonsin stött på.



1 kommentar:

  1. Jag ser att våra liv är otroligt lika! Ha ha ha! Just detta med småttingar och att starta upp företag och få allt att gå ihop. Man tycker det är gräsligt roligt, men det är SÅÅÅ mycket smått runt omkring som måste fixas och frågan är ju liksom NÄR!! Och så bloggen, ja! Älskar att skriva och vill inget annat än att göra det HELA TIDEN, men även där ställer den bristande tiden till det allt som oftast. Jag skriver i perioder, märker jag. Ska bli kul att följa dig! *kram* //Sofie (MBC i Staffanstorp)

    SvaraRadera