11 juli 2012

Snurr snurr...

... Att jag är trött är bara förnamnet. Och jag har, som vanligt, ingen annan att skylla på än mig själv! Både Lo och Nea sover relativt bra ( PEPPAR PEPPAR!! ) Just nu i alla fall - för att vara ödmjuk inför allt som kan uppstå;)

Men jag är stressad och rätt pressad. Företaget, allt som ska göras hemma (Jag mear inte vardagliga städningen nu)... Nästa vecka börjar Niclas jobba och såklart är det ju lite smånervöst och pirrigt. Inte för att jag för en sekund betvivlar att vi klarar allt detta och att det, i slutänden, kommer bli bra, men just nu när man är trött och allt bara snurrar i huvudet - ja då är det ju rätt svårt att se ljuset i tunneln.

Men vi peppar på, givetvis. Det blir ju bra!

Några av er är säkert nyfikna på vår vardag, hur det blivit med en liten till och allt annat som kommer till, förlossningen och annat. Jag SKA uppdatera blogg, både med bilder och text. Men just nu prioriterar jag, då kommer inte bloggen först.

Men här kommer iallafall lite bilder

Neas första egentagna foto! Det ni, inte illa pinkat av en 1,5-åring!





Haha lilla lilla groda! Alltså jag önskar ni kunde se henne lika ofta som jag.
Skrattar som en tok gör hon (när hon inte är arg. Just nu är det ju antingen svart eller vitt - typ;))!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar