05 juli 2012

När man inte riktigt tar sig tid

Det finns 24 timmar på dygnet, det är ni med på? Just nu prioriterar jag umgänget med min familj under dygnets alla timmar, de timmar vi kan. Resten av tiden försöker jag förbereda så mycket som möjligt med företaget. När Nea sover och jag ammar Lo - sitter vid datorn, när alla gått och lagt sig - sitter vid datorn... Det finns inte mycket tid, eller rättare sagt - jag tar mig inte tiden till bloggen nu. Förhoppningsvis hittar jag några fler minuter som är över, snart!

Jag försöker även lägga upp träningsschema, se över kost osv... Intensivt - är rätta ordet just nu.

Men jag ska passa på att säga - Vi har det såååå bra!! Fasiken vilken härlig och fin liten familj jag har! Lo utvecklas mer och mer och så gör även Nea - hon hittar på  MASSA nya saker var och varannan dag. Det är så roligt att följa sina barns utveckling! Jag skrattar åt/med Nea så mycket och längtar tills Lo är lite mer "med"( även om jag såklart njuter av bebistiden!).

 Och för er som undrar hur Nea tagit Los ankomst - Det går riktigt bra! De gånger Nea är avis - så är det för att VI håller Lo och inte hon. Haha- hon blir så sur när hon inte får hålla Lo och tycker att hon själv tar hand om lillasyster bäst! Och det är såååå fint när Nea faktiskt håller Lo och myser med henne ( vi hjälper såklart till att hålla - eftersom Nea likaväl kan putta bort Lo när hon "tröttnat" ;) ). Det värmer massa i mammahjärtat! Min fina små skruttar!

Nu ska jag "jobba" vidare!

1 kommentar:

  1. Vad härligt att det går så bra!! Skönt att höra! Ja vi måste verkligen ses en dag snart, nästa vecka har vi det lugnt :)

    Och så ska det bli spännande att få veta mer om företaget snart!

    SvaraRadera