31 maj 2012

När kommer den??

Vilken vecka jag hade förra veckan. En mycket bra, men "stressad" ( kanske mer pressad) sådan. På måndagen var det uppskrivning och jag har aldrig varit nervös för prov - men klarade det.

Några timmar innan provet fick vi reda på att Nea fått dagisplats, tror det gav lite mer positiv energi inför provet. Vi är ju så himla nöjda! ( Även om det faktiskt kändes mer i mammahjärtat, än vad jag trodde - min lilla plutta... på dagis?)

Sen var det ju ytterligare ett stressmoment kvar... Uppkörningen. Baaah och kräääk. Den fick jag ju bara inte kugga på. Det är svårt att få nya tider och med en bebis på ankomstlistan kan det ju bli lite svårare.

Jag är nu en stolt, 25-årig, körkortsinnehavare! ( Glöm inte snart- egenföretagare och tvåbarnsmamma också!) - Jag har all rätt att vara stolt.

Jag har varit en rejäl miljöbov den senaste veckan, snart är det slut med miljöbovandet i den grad. Men jag tycker ju faktiskt det är roligt att köra bil. Att vara lite arg på andra billister som gör fel och allt det där.

Nu ska jag gå och lägga mig, med min fantastiska sambo - och hoppas att jag vaknar upp med värkar inatt...

... Bebisen - det är fritt fram nu! Vi väntar på dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar