23 maj 2012

Ja!!

Häromdagen fick jag ett samtal jag väntat på... Ett som jag trodde jag skulle få - men ändå bli besviken över. Nea har fått dagisplats! Och inte på vilket dagis som helst.

Vi var där på besök igår och... wow är väl det jag har att säga! Pedagogerna var superhärliga, gården är hur fin som helst, maten är bra och ja... Jag vet att Nea kommer ha det så bra där. Jag är nästan lite rädd att jag kommer vara ganska avis på henne till hösten!

Man kan säga att vi blev allt annat än besvikna alltså!





4 kommentarer:

  1. vart blev det då? :-)

    SvaraRadera
  2. Ja du gjorde det Olga:)

    Thess, det blev på ett litet mysigt dagis alldeles i närheten av där vi bor. Helt perfekt!:)

    SvaraRadera
  3. Måste bara fråga, då jag snart kommer få papper om dagis, vilket ställe ni är så nöjda med? Jag utbildar mig till förskollärare och är väldigt kräsen och känner att jag inte har någon koll på dageisen inne i stan. Så det vore trevligt att ha något man kan fundera på=)

    SvaraRadera