11 maj 2012

Ibland kan det ju bara bli så

Den dagen Nea ställer oss mot väggen och undrar hur vi tänkte angående klädval här; så tänker jag
absolut skylla ifrån mig på Niclas. ( Han behöver ju inte få reda på det?)
Jag håller ju på med körkortet, igen. Och senaste dagarna har det gått allt annat än bra, tyvärr. Jag har så mycket tankar som snurrar angående förlossning, företag, två barn osv... Det har fått mig att lite tappat fokus, något jag inte alls är nöjd över.

Men det är bara att ta nya tag och jag funderar på att åka ut till min fristad.

Hoppas ni kommer ha en härlig helg!!

3 kommentarer:

  1. Kom ihåg att om du kuggar på både uppkörning och uppskrivning måste du göra om båda. ;-)

    SvaraRadera
  2. Hon den där Lina H var ju riktigt uppmuntrande! Jag tror på dig! Det kommer gå skitbra!

    SvaraRadera
  3. Haha Emma det är ett interntskämt;) så det var mer uppmuntrande egentligen:) och TACK för dina ord också! Kram på er!

    SvaraRadera