14 maj 2012

Det är tur...

... med pappa. Som lånar ut sin dator en sväng idag - så jag kan plugga! Det är ganska trist att inte kunna göra det hemifrån, särskilt eftersom att jag inte kan komma iväg så lätt på dagarna.

Men jag har ju sådan tur att jag har världens finaste vänner, som näst intill slåss om att få ha Nea ett par timmar! Så imorgon kommer Elina in en tur. Idag hade pappa henne.

Klart är det riktigt kul för Nea också, som kommer ut i parken och får leka. Jag kan inte riktigt det, även om jag väldigt gärna vill. För förra veckan ( framför allt i helgen som gick) smög sig en ordentlig foglossning på. Jag kan vara glad om jag kommer upp ur sängen! Men det är bara ett litet tag kvar! Ett litet litet tag... Snart så.

Denna hittade jag på pappas dator. Tänk att detta är min lilla plutta!!
Som snart är storasyster - en liten storasyster. Det får man inte glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar