26 juli 2011

Min min min!!

Snart kommer vi komma till en ålder där saker är "min, min, min"... Aahh kan knappt bärga mig;) Märker redan att Nea har en envishet och vilja av stål! Jag kan inte annat säga än att jag är stolt! Nu ska vi bara hjälpa henne att drilla och utveckla den, så hon kan använda det till något bra!

Vilket ansvar man har som förälder, vilken utmaning och vad roligt! Så "bara hjälpa" kanske inte är så lätt som det låter?! HUR man gör, det får jag komma på med tidens gång, annars får jag bara ont i huvudet.

I alla fall, anledningen till att jag skriver "min, min, min" är för att jag syftar på min, min, min man! Min alldeles underbara och fantastiska sambo. Som med en ängels tålamod klarar av två envisa tjejer med viljor av stål! Just nu har han hand om den mindre varianten och nattar henne. Jag sitter i soffan, bloggar och tittar på Hell's Kitchen. Snart ska jag läsa färdigt om min hundraåring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar