25 februari 2011

Hemliga fen

Godkväll

Mina två älsklingar har varit ute och gått en promenad med vagnen ikväll. Så jag hann "rå" lite om mig själv. Igår kväll slängde jag in en hårmask som jag sköljde ur nu, peelade fötter och ansikte hann jag också. Det är sånt som ger lite extra energi, faktiskt.

När jag kom ut ur duschen hade en hemlig fe varit här och dammsugit :O! Ja, jag tackar och bockar! För jag ÄLSKAR att ha det städat (vem gör inte det),  men jag är en utav de konstiga människor som till och med ÄLSKAR att städa själv (men det har ju inte prioriterats på samma sätt de senaste sex veckorna, såklart). Då uppskattas det att någon hjälper till med det. ( Ha ha nu låter det ju lite som Niclas inte gör något, det är klart han gör! Han är den bästa sambo och pojkvän man kan ha)

Nu väntar varmrökt lax, gotte proppfullt med E-ämnen och "På spåret"

 Sen önskar vi detta fantastiska lilltroll STORT grattis på sex veckors dagen! Älskade barn, du är så fin och underbar! Så ovärderlig! Vi älskar dig sååååååååå mycket så det inte går att beskriva.

Hoppas Ni får en fantastisk fredagkväll!
/Snoris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar