15 februari 2011

Alla hjärtans månad!

Hej hej!
Kl är redan elva! Vart tar tiden vägen? Idag ska jag iallafall försöka ge mig ut en sväng, men det är väldigt ruggigt och blåsigt, så det blir nog en tur till mormor och morfar!

Igår var det en lite tuff kväll för lillfisen! Jag var tvungen att använda amningsnapp, eftersom mitt bröst var som ett stort blåmärke (Ok, lite lätt överdrivet kanske) sen helt plötsligt släpper hon taget och jag ser hur det rinner ur munnen på henne! Hon ser helt livrädd ut och börjar sedan gråta!! Hon hade ju inte fått någon luft! Så hon grät och grät! Fy och USCH! Mitt lilla fina troll!
Men nu har vi bockat av första gången att sätta i halsen! Tur att Niclas var hemma, annars hade jag nog brutit ihop lite.



http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8566971.ab
Tycker denna artikel borde etsa sig lite extra! Vill INTE föreställa mig hur mamman kände när hon sprang där!

Nu är det dags att packa ner oss!
Ha en härlig och kall dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar