20 februari 2011

Heja Playtones friskt humör!

Vad kan man säga? Jisses!!! Vad nervigt det var. Jag har knappt hunnit tänka på melodifestivalen, nybliven mamma som jag är och har inte pratat med pappa förens idag vid lunch. Så nerverna hade inte riktigt hunnit infinna sig, men lagom till kl 20:00 ikväll var de på sin plats. Sennerhallnerver har jag... Det är inte lika med "nerver av stål".

När det tillkännagavs att The Playtones var vidare i final kände jag tårarna bränna. Jag är så otroligt glad för min Pappa(, som gjorde sig där bakom trummorna och följde kameran så fint!). Jag är ganska gråtmild av mig, min pappa upp i dagen?





Pappa är nöjd!

Nu hoppas jag att kunna ta mig upp på finalen. För denna låten vill jag verkligen se live. Vilken show de bjöd på.

Jag passar på att tacka alla som var med och röstade! Tack för ert stöd, härliga Ni!!
Nu önskar jag Er en riktigt godnatt!

Kram/ Lipsillen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar