20 december 2011

Jävla äckel!

Jag kollade precis sökorden som länkat till min blogg. "Nakna barn på bloggar" var det en mening som löd. Jag fick rysningar i hela kroppen och tänkte snabbt igenom vilka bilder jag har lagt upp!! Ångestladdat... Blä och fy... Jag är glad att jag inte förstår hur sådana personer fungerar.

Men antar att denna hemska människa kommit in på detta inlägg. För som sagt är jag mycket försiktig med vad jag lägger upp för bilder!

Om du som sökte på det läser detta, sök hjälp!

3 kommentarer:

  1. Sjukt!
    Tips för bountybollarna är att sticka ner en tandpetare när man doppar de :)
    Ja vi kan väl se om vi kan ses allihopa efter nyår. Jag har haft så sjukt mycket på senaste tiden men nu börjar det lugna ner sig.

    SvaraRadera
  2. Sjukt minst sagt!

    Ringen är köpt på The Beers i NY men finns även i London om jag inte missminner mig. Kolla in deras hemsida så finns det säkert en lista på vart dom finns i världen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men fy! Hur kollar man sånt? alltså vilka sökord som folk använder?

    SvaraRadera