21 juni 2011

2 år, tre lägenheter, en bebis och massa kärlek!

I söndags var det två år sedan jag och Niclas träffades. På fredag är det två år sedan vi hade vår första date och jag föll handlöst! Tänk vad tiden går.

Nu har vi en liten snutt som vi älskar så hjärtat värker! Vad mycket som kan hända och vad saker och ting kan bli annorlunda än vad man trodde... Vad underbart allt är.

På BB


Lite kärlek såhär på eftermiddagen är väl inte helt fel?

Snart ska vi promenera ut och möta Niclas och handla inför midsommar!

Om Ni minns skrev jag om nya mål jag hade, som jag skulle ta tag i under sommaren. Det gällde att motionera, springa, under sommarhalvåret. Försöka göra det till en vana så att det inte skulle vara så tufft att (börja) träna när hösten närmar sig.
Det har gått sådär kan jag ju meddela. Mamma gav mig nya träningskläder i födelsedagspresent. Det är ju en början, men de har lapparna kvar. Dagens promenad kanske är en bra början!?

3 kommentarer:

  1. Sprungit med lappar...?!

    SvaraRadera
  2. Ja!! Har hon inte sameblod eller.. /mos bec

    SvaraRadera
  3. Jag har inte sprungit, vare sig med lappar eller inte:) Hahaha men jo, sameblod har vi ju! Ska ni med och springa? Ett gäng lappar på grönbete typ.

    SvaraRadera