29 november 2011

Lite irriterad.

Jag blir fruktansvärt irriterad när man mailar företag och de inte svarar. Det är så nu, jag väntar svar från förra veckan! Ett par stycken.

Mailet som stör mig mest att jag inte fått svar på, är till Idol. Jag mailade de och frågade om årets idolkontrakt är bättre än föregående års. För ärligt, har ni hört en idolvinnare efter att idolvinnar-låten spelats sönder i radion? De kan ju omöjligt tycka att de lyckats innan, så vad har de gjort annorlunda nu - det vore väl intressant att veta?

För övrigt så kommer det hända lite mer spännande grejer på bloggen framöver. Jag ska bli bättre på att uppdatera, så det blir enklare för er att tycka det är intressant att komma in och läsa och med andra ord: märka när det spännande händer;)  Så håll utkik!!

( jag älskar verkligen när jag får det att låta som jag är en äkta storbloggare. Haha!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar