23 oktober 2011

P.g.a bloggtorkan!

Eftersom jag sällan bloggar nu för tiden, så passar det ju rätt bra att jag fått en liten, s.k, "award". Av Sussi, för den som vill kika in på hennes blogg.




Det man ska göra är att avsluta några meningar, sedan skicka awarden vidare till 5 vänner :)
1. När ingen ser eller hör mig... 
 - ... Ja ni, petar näsan eller något annat trevligt kanske? Nej, men jag vet faktiskt inte, skäms sällan över saker så jag skulle likaväl kunna göra det mesta även om någon såg... Eller hörde!
...Ibland låtsas jag iofs att jag har ett eget matlagningsprogram! Det blir så mycket roligare när en hel värld kollar på när jag gör varma mackor, typ. Haha!

2. Jag går aldrig hemifrån utan...  Skor & nappar (jo faktiskt, hade med mig nappar på personalfesten i fredags!). Jag är ganska glömsk av mig, men detta minns jag alltid.

3. Min blogg heter som den gör för att... "Skratta Älska Lev" . Jag tycker det är den bästa uppmaningen man någonsin kan ge någon!

4. Om jag vågade skulle jag... Starta eget!

5. Om tio år kommer jag att... Bo i ett fint hus med Niclas, Nea och sisådär 3 - 4 barn till kanske (Vad säger du Niclas? Det är ju roligt att båda göra och ha barn). Jag kommer förhoppningsvis ha kommit på exakt vad jag vill arbeta med och gör detta, givetvis genererar detta i en hel del pengar. Vi är lyckliga och mår bra och trivs oerhört bra med tillvaron, fortfarande:) 

... jo just det, jag kommer kunna säga att "jag har haft mitt körkort i typ nio år!"

Nu ska man skicka vidare detta till fem vänner, men jag tycker att den som vill kan göra denna awarden. Vill ni så kan ni ju kommentera så jag kan tjuvläsa!

Nu ska jag återgå till filmen, " The reader".

2 kommentarer:

  1. Inom vad skulle du vilja starta eget och vad jobbade du med innan mammaledigheten? Trevlig blogg du har:)

    SvaraRadera
  2. Det är ännu lite hemligt.
    Jag är receptionist på ett hotell:) Tack så mycket!

    SvaraRadera