13 oktober 2011

Lilla caféet på söder

Haha jag älskar Charlies min på denna bilden; "Pappa sluta, du skämmer ut mig!"


Detta caféet rekommenderar jag till den som vill fika på söder i Stockholm (ni var ju lite snåla med era guldkorn, men ni får detta av mig ;) )

Varför jag varit så frånvarande? Jag vet inte, jag och Nea har sovit, myst, snorat och umgåtts med härligt folk.

Denna veckan har Nea varit så snorig! Det rinner från näsan och verkar inte finnas något stop. Jag tror det är tänderna, återigen. Men de kommer aldrig upp från tandköttet, man bara ser att det är (sjukt) svullet och att hon dreglar massa! Sen finns det en del andra "symptom", men jag besparar er från dessa detaljer. Men jag kan ju säga att en ganska ogemytlig doft ibland kan sprida sig...
Detta med Neas snoreri har resulterat i att hon är rätt trött, det har passat mig utmärkt (om man nu får tycka det) för jag har med varit sjukligt trött och inte alls varit på "banan" om man säger så. Så vi har sovit ikapp lite! Skönt!

Nu ska jag kvällsmysa innan det är dags för sova igen
Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar