17 maj 2011

Skäms på mig...

... Detta verkar, nu förtiden, vara ett par återkommande ord; men det har varit dåligt med inlägg här på senaste tiden. Jag kan faktiskt inte heller svara på varför det blivit så. Jag har liksom prioriterat lite annat. Det ska ändras, typ nu!

Vi har haft en underbar tid, senaste veckorna. Fast också lite tufft. Nea har åkt på ögoninfektion, jag en dunder förkylning av något slag och som vanligt har magen spökat lite.
Idag var vi, återigen, på besök ute på barnmottagningen. Vi har fått ok att börja med smakisar, igen. Det ska bli så roligt. Nea är verkligen supernyfiken på allt, framförallt mat. Hon tittar med sina stora blå och "tuggar" när vi gör det. Hur gör/gjorde era bebisar, när det gällde mat?

Själv kom jag precis hem från ett svettigt pass på dansen. Uppvisning om ett par dagar... Puuh! Ska bli kul, men aj aj, jag har ärligt inte varit där supermycket! Men jag kämpar på ändå! Skam den som ger sig.

Dags att knyta sig lite! Godnatt på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar