25 maj 2011

High voltage- att ta spänning till en helt ny nivå

För två år sedan såg jag fram mot helgens spännande utgång. Jag hade ännu inte träffat Niclas. Säkert funderade jag och mina vänner på var vi skulle vara, vilka vi skulle träffa, vem skulle ha snyggast skor eller något annat viktigt.

På midsommar 2009 träffade jag Niclas. Från och med då var det mest spännande; skulle han skicka sms, hur lång tid skulle det ta innan han svarade, skulle vi träffas ute, kanske rent av sova hos varandra? Vi, om jag ska vara ärlig, var väl inte det mest spännande par. Vi fastnade rätt snabbt hos, och för, varandra. Ni vet... Spänningen släpper när... spänningen släpper sig?

Jag anser mig nu vara på den punkt i livet som är mest spännande. Tack vare Nea. Jag tror Niclas håller med mig på den punkten.

Vi blev, när vi blev föräldrar, väldigt intresserade av konsistenser. Det är lika spännande att kolla in blöjan, varje gång. När Nea bajsar blir det heja-rop och alltid snack om vad det är för konsistens. Man skulle kunna säga att Nea har tagit spänning till en helt ny nivå.

1 kommentar:

  1. Hahaha, vilket kärleksfyllt och underhållande inlägg! :) Kram

    SvaraRadera